پُرظرفیت ترین کارت حافظه microSD دنیا

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، شرکت امریکایی چند ملیتی Micron به تازگی بزرگترین کارت حافظه microSD در دنیا را معرفی نموده است. این کارت حافظه می تواند تا چهار ماه به طور مداوم فیلم ویدئویی در خود ذخیره کند.

پُرظرفیت ترین کارت حافظه microSD دنیا

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، کارت های حافظه سری Micron i400 در ظرفیت های 64 گیگابایت، 128 گیگابایت، 256 گیگابایت، 512 گیگابایت، 1 ترابایت و 1.5 ترابایت ارائه می شوند. مایکرون ادعا می نماید کارت حافظه 1.5 ترابایتی این شرکت، پرظرفیت ترین کارت حافظه microSD جهان است که می تواند به مدت 4 ماه ویدئو های یک دوربین مداربسته را ضبط کند.

این شرکت می گوید کارت حافظه سری i400 عمر و دوامی طولانی دارند. کارت های حافظه microSD تازه این شرکت قادرند به مدت 5 سال به طور مداوم و بدون هیچ گونه خرابی ویدئو های باکیفیت ضبط نمایند. این کارت های حافظه در محیط های با دمای بین 25- تا 85 درجه سانتیگراد و در برابر آسیب های ناشی از آب، آهن ربا، اشعه ایکس، ضربه و شوک دوام می آورند. سری i400 از 176 لایه سه بعدی NAND که در اواخر سال 2020 معرفی گردید، استفاده می نماید. تعداد لایه های آن تقریبا 40 درصد بیشتر از رقبایش است و برای استفاده در فرم فکتور های کوچک بسیار مناسب است.

مایکرون در مورد سرعت خواندن و نوشتن کارت های حافظه microSD سری i400 چیزی اعلام نکرده است. به گفته این شرکت، این کارت های حافظه می توانند ویدئو های 4K و 8K را ضبط نمایند. Firmware این کارت های حافظه، از راه دور نیز قابل بروزرسانی می باشد. در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت این کارت حافظه یک ترابایتی منتشر نشده است.

منبع: techspot

منبع: فرارو

به "پُرظرفیت ترین کارت حافظه microSD دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پُرظرفیت ترین کارت حافظه microSD دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید