هتل ویستا آزور کوش آداس Vista Azur Hotel Kusadasi ؛ اقامت در هتلی مالی با امکاناتی عالی

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، یکی از شهرهای بسیار زیبا و ساحلی که در کنار دریای اژه واقع شده است، شهر کوش آداسی در کشور ترکیه است. این شهر تاریخی با ساحل های رنگارنگ و چشم گیر که هر ساله گردشگران زیادی به آن می آیند، در نزدیکی جزیره یونانی ساموس هم واقع شده است که معمولا گردشگران از هر دو جزیره تماشا می نمایند.

هتل ویستا آزور کوش آداس Vista Azur Hotel Kusadasi ؛ اقامت در هتلی مالی با امکاناتی عالی

اگر قصد سفر به شهر کوش آداسی را دارید و بلیط هواپیما خارجی رزرو نموده اید و حالا در پی هتلی برای اقامت هستید، یک هتل چهار ستاره مانند هتل ویستا آزور انتخابی مناسب است. این هتل مالی با امکاناتی عالی در منطقه خوبی از شهر قرار گرفته است و نزدیک مرکز شهر، دریا و ساحل است.

این هتل تا جاهای دیدنی کوش آداسی فاصله کمی دارد و تا فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تنها فاصله 72.5 کیلومتری دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل ویستا آزورکوش آداسی

تمام امکانات و خدمات خوبی که از یک هتل چهار ستاره در یک شهر توریستی انتظار می رود را هتل ویستا آزور کوش آداسی دارا است. این اقامتگاه دارای پارکینگ رایگان، آسانسور، لابی دنج و وسیع با دکوراسیونی مدرن با مبلمان و تلویزیون، اینترنت رایگان در محوطه های عمومی و اتاق های هتل، محوطه ای با هوای مطبوع، استخر سرپوشیده، استخر رو باز، استخر روباز بچه ها، پارک آبی با سرسره آبی، رستوران داخل هتل و رستوران در فضای باز است. از مزیت های این هتل مدرن، داشتن ساحل اختصاصی است که مسافران بدون نگرانی و به راحتی می توانند در ساحل تفریح و استراحت نمایند.

اگر علاقه دارید که اضطراب و خستگی های اخیر زندگی خود را از یاد ببرید و روحیه خود را عوض کنید و شادابی را حس کنید، به بخش اسپا، سونا و ماساژ هتل بروید و سری هم به حمام ترکی آن بزنید. در هتل ویستا آزور کوش آداسی، یک باشگاه ورزشی هم برای هواداران ورزش حتی در سفر هم تعبیه شده است.

قابل ذکر است که این هتل یک باشگاه بچه ها و در کنار آن زمین بازی دارد که در طول سفر می توانید با خیالی راحت بچه ها خود را به آنجا ببرید تا در فضایی شاد و تحت نظر مربیان بازی نمایند.

خدمات این هتل شامل پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه و لباسشویی است. اگر مسافر تجاری و کاری هم هستید و بلیط هواپیما کوش آداسی خریده اید، این هتل انتخابی مناسب است و اتاق جلسات هم دارد. در صورت احتیاج امکان این را هم دارید که از هتل ماشین هم کرایه کنید. کارکنان مجرب هتل ویستا آزور کوش آداسی که مسلط به زبان های انگلیسی و روسی هستند، از مسافران از سراسر جهان استقبال می نمایند.

اتاق های هتل و امکانات اتاق های هتل

اتاق های متنوعی در هتل Vista Azur Hotel Kusadasi قرار دارند که به طور کلی یا ویو دریا دارند یا ویوی محوطه بدون دریا. تعداد اتاق های این هتل 315 اتاق است. اتاق ها دارای تراس هستند و در اتاق هایی که ویو دریا دارند، می توانید به تماشای دریا بپردازید و اوقاتی دل انگیز را داشته باشید. در تمامی اتاق های هتل ویستا آزور کوش آداسی امکانات و تجهیزات بسیار مناسبی قرار دارند تا مسافران اقامتی آسوده را تجربه نمایند. این امکانات شامل این موارد هستند: تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت رایگان، مبلمان، میز، حمام با دوش و یا وان، سشوار، لوازم بهداشتی، کمدلباس، تلفن، صندوق امانات و سیستم سرمایش و گرمایش.

امکانات تفریحی و تفریح هتل

اگر علاقه مند هستید که در هتل سرگرم شوید و در کنار همراهان خود ساعاتی خوش را سپری کنید به ساحل اختصاصی هتل بروید، در استخر شنا کنید و یا در هتل تنیس روی میز و دارت بازی کنید و لذت ببرید. نگران بچه ها خود هم نباشید زیرا آنها در زمین بازی و باشگاه بچه ها هتل و یا در استخر روباز مخصوص بچه ها سرگرم خواهند شد و سفری خوش و خاطره انگیز را تجربه می نمایند.

رستوران هتل

در هتل ویستا آزور کوش آداسی یک رستوران در داخل خود هتل و چند رستوران دیگر در فضای باز هتل قرار دارند. در کنار خانواده و دوستان خود در فضاهای دنج و دلنشین بنشینید و خوراک های لذیذ را میل کنید و اوقاتی به یادماندنی را تجربه کنید.

فاصله هتل ویستا آزور کوش آداسی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل طولانی (Long Beach) : 3 دقیقه رانندگی

فاصله تا جزیره کبوتر کوش آداسی: 11 دقیقه رانندگی

فاصله تا قلعه کوش آداسی: 11 دقیقه رانندگی

فاصله تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: 20 دقیقه رانندگی

فاصله تا بازار عظیم کوش آداسی: 20 دقیقه رانندگی

فاصله تا خانه مریم مقدس کوش آداسی: 28 دقیقه رانندگی

منبع: گردشبان

به "هتل ویستا آزور کوش آداس Vista Azur Hotel Kusadasi ؛ اقامت در هتلی مالی با امکاناتی عالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل ویستا آزور کوش آداس Vista Azur Hotel Kusadasi ؛ اقامت در هتلی مالی با امکاناتی عالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید