هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا؛ هتل ساحلی و زیبا در هند

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا از هتل های 5 ستاره هند در گوای زیباست که در فاصله 150 متری یکی از زیباترین سواحل گوا به نام ساحل کاندولیم واقع شده است.

هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا؛ هتل ساحلی و زیبا در هند

گوا محبوب ترین مقصد ساحلی هند است که با سبک زندگی کولی وار خود توجه گردشگران از نقاط مختلف جهان را به خود جلب نموده است. علاوه بر این گوا به عنوان مقصدی نسبتا ارزان هم شناخته شده که بازدید از آن به ویژه در زمان تابستان و فستیوال ها پیشنهاد می گردد.

خدمات و امکاناتی که این هتل ارائه می دهد مطابق با استانداردهای بین المللی هتلداری است که حس شاهانه ای را به مهمانانش القا می نماید. استخر روباز، اسپا و اتاق هایی رو به دریا بخشی از امکانات موجود در این هتل هستند.

رستوران های هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا

رستوران کیتش با فضای آنتیک خود مجموعه ای از انواع غذاهای محلی را در اختیار مهمانان قرار می دهد. در آن سوی هتل روی ماسه های نرم ساحل سفید کاندولیم، رستوران آدا طعم متفاوتی از غذاهای هندی را ارائه می دهد.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها

هتل د او بیچ ریزورت گوا هند دارای واحدهای اقامتی مختلفی است که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند و هنگام رزرو اتاق باید به این نکته توجه داشته باشید که بعضی از اتاق های این هتل مانند اتاق او دلوکس دارای بالکن، بعضی اتاق ها مانند سوئیت کینگ دارای چشم اندازی رو به دریا و بعضی از سوئیت ها دارای استخر خصوصی هستند.

جدای از این تفاوت ها امکانات اتاق ها چندان تفاوتی با یکدیگر ندارد. در همه اتاق ها مینی بار و تلویزیون صفحه تخت با شبکه های کابلی قرار داده شده است. حمام خصوصی اتاق ها مجهز به جکوزی و دوش بارانی هستند.

امکانات ورزشی، تفریحی هتل

دوستداران ورزش و اهل فعالیت های فیزیکی می توانند در باشگاه مجهز هتل حسابی ورزش نموده و برای اینکه دچار کوفتگی و خستگی عضلات نشوند در جکوزی هتل ریلکس نموده و یا از خدمات بخش ماساژ هتل استفاده نمایند. استخر روباز هتل در طول سال باز است. از آن جا که هتل نزدیک ساحل و دریا است امکانات و تجهیزات ورزش های آبی در هتل ایجاد شده است. برای خانواده های دارای کودک خدمات پرستاری کودک ارائه می گردد.

امکانات و خدمات کلی هتل

همانطور که در ابتدا گفتیم گوا مقصد ساحلی محبوبی است که گردشگران از سرتاسر جهان را به خرید بلیط هواپیما گوا ترغیب می نماید و این محبوبیت باعث افزایش حجم گردشگران در صف های تهیه بلیط رستوران ها و جاهای دیدنی گوا می گردد اما مهمانان هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا نگرانی ای از این بابت نخواهند داشت چون کارکنان بخش کانسیرج هتل تنها با چند تلفن بلیط مورد نظر شما را تهیه خواهند کرد.

اگر به دنبال مرکز خریدی برای تهیه یادگاری و سوغات هستنید لازم نیست راه خیلی طولانی ای بروید چون در مجموعه هتل فروشگاه کادویی وجود دارد. برای اهالی خبر و روزنامه خوانی در لابی هتل روزنامه قرار داده شده است.

خدمات تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، اتاق های بدون سیگار، خدمات نظافت روزانه، صندوق امانات، پارکین و اینترنت رایگان از دیگر خدمات و امکاناتی هستند که با اقامت در این هتل رده بالا به آن ها دسترسی خواهید داشت.

فاصله هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کاندولیم: 0.3 کیلومتر

فاصله تا ساحل سینکریم: 0.4 کیلومتر

فاصله تا قلعه آگودا: 1.6 کیلومتر

فاصله تا کلیسای سنت الکس: 4 کیلومتر

فاصله تا موزه ملی گوا: 6.9 کیلومتر

فاصله تا پل پانجی: 7 کیلومتر

منبع: گردشبان

به "هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا؛ هتل ساحلی و زیبا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل د او بیچ ریزورت اند اسپا گوا؛ هتل ساحلی و زیبا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید