طرح نیمه تمام هتل سامان به سرمایه گذار جدید سپرده می گردد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، معاون هماهنگی امور مالی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: طرح نیمه تمام هتل 2 ستاره ایلبگی سامان به سرمایه گذار جدید سپرده خواهد شد.

طرح نیمه تمام هتل سامان به سرمایه گذار جدید سپرده می گردد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، الله کرم نصیری شامگاه چهارشنبه 17 اردیبهشت 99 در نشست برطرف مسائل طرح های سرمایه گذاری حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی 48 درصدی این طرح و انصراف سرمایه گذار کنونی، پس از سیر مراحل قانونی تکمیل این طرح با سرمایه گذار جدید انجام می گردد.

او اضافه کرد: اهلیت و توان سرمایه گذار جدید ویژه این طرح باید از سوی مسئولان مرتبط آنالیز و تأیید گردد.

نصیری توضیح داد: مسئولان مراقب باشند در واگذاری طرح های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران زمینه هیچگونه دلال بازی و سواستفاده وجود نداشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تکمیل و بهره برداری از هتل دو ستاره در محدوده روستای ایلبگی این شهرستان نیازمند 60 میلیارد ریال اعتبار است و مجموع سرمایه گذاری برای اجرای این طرح 73 میلیارد ریال برآورد و اعلام شده است.

نصیری توضیح داد: این هتل در زمینی به مساحت 1600 مترمربع و زیربنای 2240 مترمربع با 35 اتاق و 70 تخت احداث می گردد و عملیات اجرایی ساخت این طرح از سوی بخش خصوصی تا به امروز 48 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جوادی اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح، زمینه اشتغال مستقیم 20 نفر فراهم خواهد شد و سرمایه گذار بخش خصوصی برای تکمیل و بهره برداری سریع تر احداث این هتل درخواست تخصیص و تأمین تسهیلات بانکی دارد.

منبع: میراث آریا

به "طرح نیمه تمام هتل سامان به سرمایه گذار جدید سپرده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح نیمه تمام هتل سامان به سرمایه گذار جدید سپرده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید