حضور دلیریان و نعمت پور و غیبت بنا در فهرست کمیته فنی مسابقات کشتی انتخابی جام تختی

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، نام محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در بین اعضای کمیته فنی مسابقات انتخابی جام تختی دیده نمی گردد.

حضور دلیریان و نعمت پور و غیبت بنا در فهرست کمیته فنی مسابقات کشتی انتخابی جام تختی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تالار پذیرایی، درحالی که محمد بنا در مسابقات قهرمان کشوری کشتی فرنگی که 23 و 24 آذر ماه در زاهدان برگزار گردید، غیبت داشت و این موضوع مورد انتقاد جمعی از قهرمانان کشتی فرنگی نهاده شد، نام او در فهرست اعضای کمیته فنی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در جام تختی نیز دیده نمی گردد.

این در شرایطی است که معمولاً نام سرمربیان در صدر فهرست اعضای کمیته فنی مسابقات قرار می گیرد و باید دید که نبود نام سرمربی تیم ملی در این فهرست، به معنای عدم حضورش در مسابقات انتخابی جام تختی است یا نه.

نکته جالب دیگر نهاده شدن نام محمد دلیریان و طالب نعمت پور در بین اعضای کمیته فنی است. دلیریان پیش از این یکی از منتقدان شیوه انتخابی سرمربی تیم ملی بود.

این مسابقات که مرحله دوم چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای سال 2022 محسوب می گردد، قرار است طی روزهای 25 تا 28 دی در سالن هفتم تیر تهران برگزار گردد.

رحیم علی آبادی، محمد دلیریان، ایرج اسفندیاری فر، طالب نعمت پور، فرشاد علیزاده و بهروز حضرتی پور، اعضای کمیته فنی این مسابقات را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور دلیریان و نعمت پور و غیبت بنا در فهرست کمیته فنی مسابقات کشتی انتخابی جام تختی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور دلیریان و نعمت پور و غیبت بنا در فهرست کمیته فنی مسابقات کشتی انتخابی جام تختی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید