حسینی: مقابل سپاهان اتفاقاتی افتاد که شرم آور بود

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بروید دوست گواردیولا را هم برای تیمتان بیاورید، اما جوانمردانه و فوتبالی بازی کنید.

حسینی: مقابل سپاهان اتفاقاتی افتاد که شرم آور بود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ تالار پذیرایی، مجتبی حسینی پس از شکست سنگین پیکان مقابل سپاهان، گفت: در خصوص نیمه دوم نمی خواهم صحبت کنم. به نظرم بازی 42 دقیقه بود. هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند. بازی روال خودش را داشت. بازی جوانمردانه و خوبی بود. تیم بزرگ سپاهان با این تشکیلات و با این مربی احتیاج به یاری از جانب داور نداشت.

وی اضافه نمود: اتفاقات عجیب و غریبی افتاد که برای فوتبال خجالت آور و شرم آور بود. اینکه یک صحنه معمولی را روی نقطه پنالتی بگذارید، من فیلم بازی را زوم کردم و دیدم. هیچ لمسی از جانب بازیکن ما نبود. بلافاصله صحنه شدیدتر از آن را برای ما خطا نگرفت. تمیروف با زرنگی فرشاد احمدزاده اخراج شد. دستش درد نکند و دمش گرم! زرنگی کرد، یاری داور هم با او همراه شد و بازیکن ما را به راحتی اخراج کردند. بلافاصله هم در این درگیری ها روی ضدحمله گل زدند. فکر می کنم در همان نیمه اول بازی تمام شد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: اگر واقعا از این برد و نتیجه لذت بردند مبارکشان باشد. این روند و این روش به هیچ جا نمی رسد. اگر پولدارتر شدید یک ورزشگاه بهتر بسازید، بروید دوست گواردیولا را هم برای تیمتان بیاورید، اما جوانمردانه و فوتبالی بازی کنید.

وی افزود: این همه در فضای مجازی به ما فحش می دهند؛ می گویند باشرافت و جوانمردانه بازی کنید. بی عدالتی و حق را ناحق کردن، این بازی و آن بازی ندارد، برای چه این همه هزینه کنیم و زحمت بکشیم؟ واقعا از آن صحنه پنالتی خنده تان می گیرد. صحنه اخراج تمیروف را قشنگ نگاه کردم، فرشاد با تمیروف بلند شدند، علی محمدی آمد، فرشاد را گرفت، چرخاند و پرتش کرد و بعد تمیروف را اخراج کردند. این باشگاه احتیاجی به این حمایت ها ندارد. این باشگاه آنقدر ثروت و بازیکن دارد که احتیاجی به این حمایت ها نداشته باشد. اجازه بدهید فوتبالشان را بازی نمایند، چه لذتی دارد؟ مبارکشان باشد!

حسینی در خصوص اینکه آیا جوان بودن و کم تجربه بودن پیکان آیا روی این نتیجه تأثیر داشت، مطرح نمود: ما بررسی دقیقی از سپاهان داشتیم، می دانستیم چه اتفاقاتی می افتد، این حرف زمانی درست است که این اشتباهات نتیجه بازی را رقم نزنند. وقتی یک پنالتی به تیم حریف کادو می دهید و جلوی 60-50 هزار تماشاگر است و بلافاصله هم بازیکن ما بدون هیچ دلیلی اخراج می گردد، اصلاً جوانگرایی و... شعارگرایی است. وقتی بازی صفر ـ صفر بود، بچه های ما باید چه تجربه ای داشته باشند؟ هر دو تیم بازی خودشان را انجام می دادند. مرد و مردانه فوتبال بازی می کردند. 3-2 موقعیت آن ها داشتند، 3-2 موقعیت ما داشتیم، داشتند فوتبالشان را بازی می کردند. هر کس از موقعیت ها بهتر استفاده می کرد، برنده می شد، اما داور بازی را تمام کرد، نمی توان صحبت فنی کرد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حسینی: مقابل سپاهان اتفاقاتی افتاد که شرم آور بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: مقابل سپاهان اتفاقاتی افتاد که شرم آور بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید