حرکت بچگانه رونالدو بعد از نیمکت نشینی!

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، ستاره باتجربه پرتغالی که در تابستان کوشش زیادی کرد از منچستریونایتد جدا گردد، در این فصل جایی در ترکیب اصلی تیم اریک تنهاخ ندارد، اما به نظر می رسد هنوز این شرایط برای او عادی نشده است و در هر فرصتی برای نشان داد نارضایتی اش استفاده می نماید.

حرکت بچگانه رونالدو بعد از نیمکت نشینی!

دیشب رونالدو بار دیگر بازی تیمش را از روی نیمکت دنبال کرد و هم تیمی هایش به مقدار ای خوب کار کردند که نوبت به او نرسید. همین باعث شد تا او پیش از اینکه سوت پایانی بازی زده گردد، راهی رختکن بگردد؛ اقدامی که با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه شد و طرفداران یونایتد از اینکه او به جای شادی از پیروزی تیمش، به فکر بازی نکردن خودش است، انتقاد کردند.

یک کاربر نوشت:او 37 ساله است، اما هنوز فکر می نماید همه دنبال باید حول او بچرخد! .

اما تنهاخ که از پیروزی تیمش بسیار شاد بود، ترجیح داد پراختن به این موضوع را به زمان دیگری موکول کند. او گفت:من او را دیدم و فردا به این مسئله رسیدگی می کنم، نه امروز. ما در حال جشن گرفتن این پیروزی هستیم و باید برای بازی روز شنبه آماده شویم.

آلن شیرر، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، هم که بازی را برای آمازون پرایم تحلیل می کرد، گفت:من ناراحتی او را درک می کنم، اما اگر به تصویر بزرگتری نگاه کنید، می بینید که تیم او بازی خوبی ارائه کرد. سرمربی تصمیم مهمی گرفت و تعیین شد که درست بوده است. احتمالا در خصوص برترین بازیکنی که در عمرمان دیده ایم صحبت می کنیم و این کار را برای سرمربی سخت می نماید. از او در خصوص این اتفاق سوال می گردد، اما او باید در خصوص بازیکنانی که در زمین بودند، صحبت کند.

ورزش سه

منبع: فرارو

به "حرکت بچگانه رونالدو بعد از نیمکت نشینی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت بچگانه رونالدو بعد از نیمکت نشینی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید