امباپه برای یک باشگاه پیام فرستاد؛ منتظر آمدن من باشید!

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، ام باپه تا سال 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به این ترتیب او در تابستان پیش رو هم راهی رئال نخواهد شد.

امباپه برای یک باشگاه پیام فرستاد؛ منتظر آمدن من باشید!

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی به نظر می رسد داستان کیلیان ام باپه و رئال مادرید همچنان ادامه دارد. رئال مدت هاست که در کوشش است تا ام باپه را جذب کند اما تا به امروز پیروز به این کار نشده است. از زمانی که کریستیانو رونالدو رئال مادرید را به مقصد یوونتوس ترک کرد تا به امروز ام باپه گزینه اصلی طرفداران برای جایگزینی این بازیکن پرتغالی بوده است.

تابستان سال قبل قرارداد ام باپه با پاری سن ژرمن به سرانجام رسید و همه برآورد ها حاکی از این بود که او راهی رئال مادرید می گردد اما کوشش گسترده فرانسوی ها نتیجه داد و این بازیکن در نهایت در پاری سن ژرمن ماندنی شد.

روزنامه آس اسپانیا بیان کرد که ام باپه اخیرأ به رئالی ها پیغام داده است که بعد از سرانجام قراردادش راهی این تیم خواهد شد.

ام باپه تا سال 2024 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به این ترتیب او در تابستان پیش رو هم راهی رئال نخواهد شد.

ام باپه با وجود آن که 24 سال سن دارد اما یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی را در جام جهانی در کارنامه دارد البته او رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر دارد و همین باعث شده است تا به حضور در رئال مادرید علاقه نشان دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "امباپه برای یک باشگاه پیام فرستاد؛ منتظر آمدن من باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امباپه برای یک باشگاه پیام فرستاد؛ منتظر آمدن من باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید