گواردیولا: سانه پیشنهادی باشگاه برای تمدید قرارداد را رد نموده است، او در انتها فصل جدا می گردد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اطلاع داد بال آلمانی این تیم به احتمال فراوان در انتها فصل از جمع آبی پوشان منچستر جدا می گردد.

گواردیولا: سانه پیشنهادی باشگاه برای تمدید قرارداد را رد نموده است، او در انتها فصل جدا می گردد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، لروی سانه که قرارداد فعلی اش با منچسترسیتی در خاتمه فصل آینده به اتمام خواهد رسید، قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد. با این شرایط جدایی این بازیکن آلمانی از منچسترسیتی در خاتمه فصل جاری قطعی به نظر می رسد، این در حالی است که گفته می گردد بایرن مونیخ مقصد بعدی اوست.

پپ گواردیولا که شاگردانش روز دوشنبه باید در لیگ برتر به مصاف برنلی بروند، درباره آینده حرفه ای بال آلمانی اش گفت: لروی به اطلاع ما رسانده است که قصدی برای تمدید قراردادش با باشگاه منچسترسیتی ندارد. این بدین معناست که او قصد جدایی دارد که این اتفاق یا در تابستان پیش رو یا در خاتمه قراردادش رخ خواهد داد.

سرمربی منچسترسیتی توضیح داد: باشگاه دو یا سه پیشنهاد برای تمدید قرارداد به سانه داده که او آنها را رد نموده و می خواهد برای باشگاهی دیگر بازی کند. لروی پیشنهاد تمدید قرارداد را رد نموده و همه این را می دانند. اگر توافقی بین منچسترسیتی و باشگاه مدنظر صورت بگیرد، لروی در خاتمه فصل جاری از جمع ما جدا خواهد شد، در غیر این صورت او یک فصل دیگر در کنار ما خواهد بود.

گواردیولا در بخش دیگری از صحبت هایش اعلام کرد: از اینکه قرار است سانه را از دست بدهیم، ناراحتم. ما می خواهیم او را در جمع خود داشته باشیم. لروی بازیکن جوانی است که پتانسیل و کیفیت بالایی دارد و یافتن بازیکنی با این خصوصیات در دنیا، کار دشواری است. ما قبل از مصدومیت سانه و بعد از مصدومیتش سعی کردیم او را برای تمدید قرارداد متقاعد کنیم، اما هر بار این پیشنهادات را رد کرد و رؤیای دیگری در سر دارد.

وی در خاتمه اعلام کرد: ما بازیکنانی را می خواهیم در اختیار داشته باشیم که می خواهند برای این باشگاه بازی نمایند. به هرحال ما به تصمیم سانه احترام می گذاریم. سانه پسر فوق العاده ای است و همه ما عاشق او هستیم. او تصمیمش را گرفته و می خواهد ماجراجویی دیگری را در دوران حرفه ای اش تجربه کند.

لروی سانه از سال 2016 تا به امروز در 134 بازی از رقابت های مختلف برای آبی های منچستر به میدان رفته و 39 گل نیز به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گواردیولا: سانه پیشنهادی باشگاه برای تمدید قرارداد را رد نموده است، او در انتها فصل جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: سانه پیشنهادی باشگاه برای تمدید قرارداد را رد نموده است، او در انتها فصل جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید