شرح سهیل مهدی درباره عدم حضور تماشاگران در دربی و درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری نشست خبری

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص علت صادر نشدن مجوز حضور تماشاگران در دربی ارائه کرد.

شرح سهیل مهدی درباره عدم حضور تماشاگران در دربی و درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری نشست خبری

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، سهیل مهدی درباره علت عدم حضور تماشاگران در دربی 97 گفت: همانطور که دستگاه های ذیربط تصمیم گیری نموده بودند، بازی های قبل به صورت آزمایشی با حضور تماشاگران برگزار و نکات ضعف و قوت آن استخراج شد. بیش از چهار جلسه سه ساعته من در خدمت آقایان بودم و نمی دانم چند جلسه دیگر برگزار گردید تا برترین تصمیم گرفته گردد. فوتبال در کل کشور توسعه دارد و ما باید دستورالعملی داشته باشیم که آن را در سطح کشور با توجه به امکاناتی که داریم اجرا کنیم.

وی اضافه نمود: اصلی ترین مشکل این است که تماشاگران در استقرار روی سکوها باید همکاری لازم را داشته باشند. سکوها همان جامعه ماست و ما در دو سال گذشته شدیدترین پروتکل های را برای تیم ها داشتیم و باید هموطنان همکاری نمایند. مسئله بعد هم سامانه ارتباط با سامانه مدیریت بهداشت است که دو دُز واکسن را چک می نماید. خوشبختانه این موضوع عملی شده است، اما حضور تماشاگران به دربی نرسید و فکر می کنم خیلی زود اگر ابلاغیه صادر گردد می توانیم طرفداران را روی سکوها داشته باشیم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره موضوع برگزاری نشست خبری پیش از ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس نیز شرح داد: ضمن احترامی که به درخواست باشگاه استقلال قائلیم، اما ما در سازمان لیگ خدمت دو باشگاه خواهیم بود. مطمئناً نشست در سازمان لیگ برگزار می گردد.

مهدی در واکنش به این پرسش که آیا در صورت عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری برای او جریمه ای در نظر گرفته خواهد شد، توضیح داد: این موضوع روال قانونی خودش را دارد و اگر اجازه دهید از جریمه صحبت نکنیم و بگذاریم تیم ها راحت باشند.

آیین نامه سازمان لیگ اجازه برگزاری نشست به باشگاه ها را داده است؟، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به طرح این سؤال گفت: اگر هم قرار باشد اجازه ای صادر گردد باید درخواست زودتر از موعد ارائه و جلسه ای تشکیل و تصمیم گیری گردد. این درخواست خارج از دستور است و ما روال قبل را انجام می دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شرح سهیل مهدی درباره عدم حضور تماشاگران در دربی و درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری نشست خبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح سهیل مهدی درباره عدم حضور تماشاگران در دربی و درخواست باشگاه استقلال برای برگزاری نشست خبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید