آنالیز هتل های چابهار (لیپار، لاله، آذین) لحظه آخر

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، چابهار جنوبی ترین شهر استان سیستان و بلوچستان است که از نظر موقعیت گردشگری و بازرگانی بسیار حائز اهمیت می باشد. این شهر زیبا و بندری هرساله میزبان انبوه گردشگران و مسافرانی است که به این شهر می آیند و از هوای بهاری و دل انگیز آن لذت می برند. به همین علت آنالیز هتل های چابهار از مواردی است که شاید برای گردشگرانی که می خواهند چند روز در این شهر بمانند، مهم باشد. هر چند تعداد هتل های این شهر کم می باشد اما از نظر ویژگی و شرایط با یکدیگر تفاوت زیادی دارند. بنابراین آنالیز آنها قبل از رزرو خالی از لطف نیست.

آنالیز هتل های چابهار (لیپار، لاله، آذین) لحظه آخر

هتل لیپار چابهار

هتل های چابهار با اینکه از نظر تعداد کم هستند اما در جای جای این شهر پراکنده شده اند. هر یک از هتل ها را می توان با توجه به موقعیت مکانی دلخواه رزرو کرد. هتل لیپار چابهار در منطقه لیپار که فاصله اندکی از بافت شهر دارد واقع شده است، این هتل با اینکه خارج از شهر قرار گرفته است اما به مراکز خریدی چون مجتمع تجاری فردوس، مرکز خرید صالح یار، مجتمع تجاری تیس، مجتمع تجاری ابریشم، مجتمع تجاری صدف و مجتمع تجاری پردیس، نزدیک می باشد. بنابراین هتل لیپار را می توان به افرادی که علاقه به سکوت و آرامش دارند پیشنهاد کرد.

از جاذبه های تماشای که در نزدیکی این هتل قرارگرفته اند می توان به اسکله تیس، قلعه پرتغالی ها، پارک سنگی لیپار، گورستان جن ها و غار باستانی مسیتی اشاره نمود. بنابراین اگر برای سرگرمی و بازدید کردن از جاذبه های تاریخی و گردشگری به چابهار سفر می کنید، می توانید هتل لیپار را برای اقامت خود رزرو کنید.

این هتل، هتلی 5 ستاره است که با توجه به اینکه در نزدیکی دریا واقع شده، دارای چشم انداز های زیبایی در اتاق هایش می باشد. اتاق های هتل در سه طبقه واقع شده اند. ساکنان هتل برای سرگرمی، استراحت و لذت بردن از چشم انداز دریا می توانند به راحتی خود را به ساحل برسانند. این هتل دارای امکانات ورزشی و سرگرمیی زیادی برای مسافران است و می توان اقامت در آن را برای آسودگی و ریلکس کردن پیشنهاد داد. سه رستوران این هتل ارائه دهنده انواع غذاها برای هر سلیقه ای می باشند.

ساختمان زیبا، بزرگ و تماشای هتل لیپار چابهار، دارای نمای سنگی است که از میان درختان و فضای سبز محوطه سر به فلک کشیده است. این هتل دارای اتاق هایی با طراحی های بی نظیر و زیبا است که نمای ساحل دریا و فضای سبز از پنجره های آن قابل مشاهده می باشد. بنابراین می توانید صبح ها چشم های خود را رو به ساحل زیبای دریای عمان باز کنید و از این چشم انداز زیبا لذت ببرید.

امکانات و خدماتی که در هتل ارائه می گردد، توانسته است به خوبی از پس احتیاجهای مشتریان برآید و رضایت آن ها را جلب کند. این هتل دارای مراکز ورزشی، سالن بدنسازی، بیلیارد، اینترنت پرسرعت، خشکشویی، ورودی ویژه افراد ناتوان جسمی، مرکز غواصی و استخر است؛ همه این امکانات باعث شده این هتل، اقامتگاه مناسبی برای اسکان مسافران و گردشگران ✅ تور چابهار ✅ باشد. کافی شاپ این هتل ارائه دهنده انواع نوشیدنی های سرد و گرم است و می تواند به خوبی خستگی شما را پس از گردش در شهر از تنتان بیرون کند. چایخانه سنتی که در این هتل وجود دارد نیز با فضای سنتی برای دوست داران نوشیدنی های سنتی بسیار مناسب می باشد.

این هتل دارای پارکینگ می باشد بنابراین با خیال راحت می توانید با خودروی شخصی خود به چابهار سفر نموده و از مکان های تماشای آن بازدید کنید. کارکنان هتل لیپار آموزش دیده و مجرب می باشند و با رفتاری محترمانه و خوب از مهمانان پذیرایی می نمایند.

هتل لاله چابهار

هتل لاله چابهار، هتلی 4 ستاره است که دسترسی خوبی به مراکز سرگرمیی و بعلاوه ساحل مکران دارد. این هتل که در سال 1386 در ساحل چابهار افتتاح شد، دارای 38 اتاق و سوییت در دو طبقه می باشد. هتل لاله چابهار دارای امکانات و خدمات فوق العاده ای است که آن را برای استراحت و سرگرمی مناسب نموده است. برای پیاده روی و قدم زدن در ساحل دریای عمان و بعلاوه پارک الغدیر می توانید از هتل بیرون بیایید. اگر در فصول سرد سال به چابهار سفر نموده اید، هوای سرشار از اکسیژن بهاری جنوب را در حین قدم زدن می توانید وارد ریه های خود کنید.

هتل لاله چابهار را می توان جزء هتل های ساده و درعین حال شیک این شهر به حساب آورد که کیفیت مناسبی برای اسکان ارائه می دهد. این هتل دارای خدمات بسیار خوبی مانند روم سرویس یا رستوران بوده که آن را به هتلی مناسب برای سرگرمی تبدیل می نماید. در این هتل می توانید اتاق های با ظرفیت کم یا حتی سوییت های چهار نفره رزرو کرد. اتاق های هتل لاله از طراحی مناسبی برخوردارند و نمای زیبایی از شهر و دریا را به نمایش می گذارند. این هتل دارای آتلیه، سونا، استخر، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، کافی شاپ، فروشگاه، کتابخانه و… می باشد.

هتل لاله چابهار به ساحل دریای عمان، تالاب لیپار، کوهای مینیاتوری، گل افشان و منطقه حفاظت شده گاندو نزدیک است به طوری که با چند دقیقه پیاده روی می توانید به هریک از این مکان های تماشای رفته و از آن ها تماشا کنید. رستوران این هتل ارائه دهنده انواع غذاهای خوش طعم و لذیذ می باشد و می تواند شما را از رستوران های خارج از هتل به خوبی بی احتیاج کند. از دیگر مزیت های این هتل می توان به پذیرش و اقامت رایگان بچه ها زیر 7 سال در این هتل اشاره نمود.

هتل اذین چابهار

هتل آذین چابهار، هتلی 3 ستاره است که در بلوار قدس این شهر واقع شده است. این هتل دارای نمایی آجری و زیبا است که از دور مانند قلعه های قدیمی به نظر می رسد.

این هتل با اینکه هتلی سه ستاره به شمار می رود اما کیفیتی معادل یک هتل 5 ستاره را داراست. هتل آذین چابهار، هتلی نوساز، خوش قیمت و ساده است که از امکانات رفاهی و خدماتی مناسبی برخوردار می باشد. یکی از دلایلی که این هتل را در رده هتل های 3 ستاره قرار داده است، ظرفیت کم آن است. می توان به جرات گفت اگر ظرفیت این هتل بیشتر بود، به راحتی در رده هتل های 4 یا حتی 5 ستاره قرار می گرفت.

22 واحد اقامتی این هتل نوساز بوده و در سال 1396 ساخته شده اند. این واحدها دارای ابعاد و امکانات مناسبی می باشند. رفتار خوب و محترمانه کارکنان این هتل از نکاتی است که هر مسافری که در این هتل اسکان داشته است به آن اشاره نموده است. این پرسنل آموزش دیده و ماهر هستند و برترین برخورد را با مسافران دارند. مدیریت هتل اجازه بی احترامی به مسافران را به هیچ یک از پرسنل خود نمی دهد.

هتل آذین چابهار در نزدیکی محله بندر قرار گرفته است که جزء منطقه ها آرام و کم سروصدای چابهار می باشد. بنابراین این هتل را می توان به دوست داران آرامش و سکوت پیشنهاد داد. از دیگر خدمات این هتل می توان به ترانسفر رفت و برگشت، تاکسی سرویس، خدمات بلیط و… اشاره نمود که برای افرادی که وسیله نقلیه ندارند بسیار مناسب است.

منبع: فوت و فن

به "آنالیز هتل های چابهار (لیپار، لاله، آذین) لحظه آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز هتل های چابهار (لیپار، لاله، آذین) لحظه آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید