بازی های لیگ برتر به علت شیوع کرونا با تأخیر آغاز گردد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، یحیی گل محمدی عصر دوشنبه بعد از ملاقات با فولاد در چارچوب سوپر جام فوتبال ایران گفت: بازی درگیرانه، فیزیکی و خوبی در مجموع بود، ما نیمه اول یک میزان تحت تأثیر مشکلاتی که داخل تیم داشتیم افت کردیم.

بازی های لیگ برتر به علت شیوع کرونا با تأخیر آغاز گردد

وی گفت: به خاطر کرونا و مصدومیت ها در گیر مسائل حاشیه ای شدیم و از لحاظ ذهنی شاید زیاد آماده این بازی نبودیم اما موقعیت خاصی هم به حریف ندادیم، روی کرنر و ضربه ایستگاهی گل خوردیم، نیمه دوم هم کلاً بازی در اختیارمان بود و موقعیت های خیلی خوبی برای گل داشتیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه زحمت بچه ها را نتوانستیم به بار بنشانیم، باید از موقعیت هایمان خوب استفاده می کردیم، در یک بازی یا فینال باید از فرصت ها به خوبی استفاده بکنیم، این کار را نتوانستیم انجام بدهیم، از همه هوادارانمان عذرخواهی می کنم، بار و مسئولیت این شکست بر عهده من است.

وی بیان نمود: بازیکنان واقعاً زحمت خودشان را کشیدند، خیلی کوشش کردند گل خورده را جبران نمایند، ولی خب آنجایی که ضربه آخر را می زدیم تا بازی مساوی گردد و حتی ببریم این اتفاق نیفتاد در کل بازی خوبی را انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: به تیم فولاد تبریک می گویم، تیم خوب و شایسته ای هستند، در هر صورت باید خودمان را آماده کنیم که در آینده بازی های بهتری انجام دهیم. من یک پیشنهادی هم برای مسئولین دارم، برای شرایط کرونایی لیگ حداقل دو هفته تأخیر داشته باشد.

وی گفت: می دانم که خیلی از تیم ها درگیر این مسائل هستند، این فرصت را باید برای بازیکنان و کادر فنی تیم ها قائل بشویم که بتوانند دوز سوم واکسن را بزنند، یک میزان استرس بیش از حد داخل تیم ما و تیم های دیگر وجود دارد.

وی اضافه کرد: خانواده هایمان درگیر هستند، امیدوارم که همه مسئولین یک فکر اساسی در مورد این مسائل بنمایند، بالاخره سلامتی بازیکنان و مربی ها مهم هست، در این شرایطی که وجود دارد یک تنفسی به همه فوتبالیست ها بدهیم،

وی ادامه داد: من حتی این را گفتم که همه تیم ها را وادار نمایند که تمرین ننمایند، دوز سوم را بزنند و بعد با خیال راحت تر وارد مسابقات بشوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بازی های لیگ برتر به علت شیوع کرونا با تأخیر آغاز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های لیگ برتر به علت شیوع کرونا با تأخیر آغاز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید