انجام کلیه امور آموزشی در دانشگاه خوارزمی الکترونیکی می گردد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: دانشگاه خوارزمی در جهت ایجاد نوآوری به سمت الکترونیکی کردن کلیه امور آموزشی از ثبت نام تا فارغ التحصیلی حرکت نموده است.

انجام کلیه امور آموزشی در دانشگاه خوارزمی الکترونیکی می گردد خبرنگاران

محمدحسین عبداللهی، معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه وبلاگ تالار پذیرایی، گفت: بحث امکانات مجازی و آشنا شدن دانشجو و استاد با یادگیری الکترونیکی، تقویت زیرساخت ها، راه اندازی استدیو مجازی، ثبت نام دانشجویان ورودی سال 1399 به صورت کاملا الکترونیکی و حرکت به سمت الکترونیکی کردن کلیه امور آموزشی از ثبت نام تا فارغ التحصیلی از جمله گام هایی محسوب می گردد که دانشگاه خوارزمی در جهت ایجاد نوآوری برداشته است و امید دارد تا بعضی از مواردی که هنوز باقی مانده اند را در سال 1400 عملیاتی کند.

معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای دانشجویان در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: برای حضور دانشجویان باوجود تمام محدودیت ها، شیوه نامه هایی را ایجاد نموده ایم تا دانشجویانی که ضرورت حضور در دانشگاه برای انجام کار های آزمایشگاهی را داشتند بتوانند از امکانات دانشگاه استفاده نمایند.

وی با بیان اینکه به طور میانگین 500 نفر ساکن خوابگاه هستند، اظهار کرد: از مهر ماه سال 1399 به طور جدی شرایط استفاده از امکانات خوابگاه را فراهم نموده ایم. همچنین شرایطی را ایجاد نموده ایم تا جلسات دفاع به صورت ترکیبی از حضوری و مجازی انجام گردد و تمام کوشش خود را با کار گرفته ایم تا هیچ وقفه ای در آموزش دانشجویان رخ ندهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انجام کلیه امور آموزشی در دانشگاه خوارزمی الکترونیکی می گردد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام کلیه امور آموزشی در دانشگاه خوارزمی الکترونیکی می گردد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید