همکاری خبرنگاران با موسسه کفشدوزک

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، خبرنگاران در راستای حمایت از جوامع محلی و حفظ آثار معنوی و سنتی ایران با خرید هدایا و شیرینی از موسسه کفشدوزک و توزیع آنها در بین همسفران، با این موسسه همکاری می نماید.

همکاری خبرنگاران با موسسه کفشدوزک

موسسه کفشدوزک در زمینه حمایت از حیات وحش و محیط زیست مشغول به فعالیت است. این موسسه طی سه سال گذشته با یاری و همراهی موسسات حمایتی دیگر در منطقه ها روستایی و عشایرنشین مختلف ایران مشغول به فعالیت هایی در زمینه حمایت از جوامع محلی با هدف حفاظت از محیط زیست و حیات وحش ایران است. این موسسه به روستاییان آموزش می دهد تا محصولات کشاورزی و صنایع دستی را به صورت سالم فراوری نمایند. منظور از سالم این است که بذر محصولات غذایی فراوری شده به وسیله روستاییان، بذری بومی و محلی باشد. مزیت این بذر این است که نسبت به آفت های منطقه مصون است. در فرایند فراوری محصولات کشاورزی هیچ نوع آفت کش شیمیایی استفاده نمی گردد.

شرکت وبلاگ تالار پذیرایی در راستای حفاظت از حیات وحش و حمایت از جوامع محلی به خرید محصولات این موسسه که به وسیله مردم بومی و محلی فراوری می گردد، پرداخته است. وبلاگ تالار پذیرایی بیش از یک سال برای تمامی تورها، چای به و کلوچه های فراوری شده از شیره انگور و گندم کامل و برای تمامی تورها نوروزی در دو سال پیاپی به عنوان پذیرایی از آجیل ها و شیرینی های تهیه شده از مواد غذایی سالم از موسسه کفشدوزک خریداری کرد. سود فروش این محصولات به وبلاگ تالار پذیرایی به رشد وضع معیشت جوامع محلی یاری می نماید و تعارضات آنها را نسبت به طبیعت و حیات وحش در منطقه سکونتشان کم می نماید و علاوه بر این، باعث آشنایی بیشتر مردم شهری با پروژه های حفاظتی می گردد.

وبلاگ تالار پذیرایی از پاییز سال 93 عروسک های گونه های جانوری در خطر انقراض ایران که به وسیله گروهی در انزلی ساخته و تهیه می شوند را از موسسه کفشدوزک خریداری نموده و به عنوان هدیه برای هر تور به یک نفر اهدا می نماید. به بهانه این هدیه در تمامی تورهای وبلاگ تالار پذیرایی در مورد گونه مورد نظر به وسیله لیدر تور توضیحاتی ارائه می گردد تا همسفران وبلاگ تالار پذیرایی با حیات وحش ایران بیشتر آشنا شوند و این شناخت به حفاظت و حمایتشان از حیات وحش یاری کند.

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ تالار پذیرایی

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "همکاری خبرنگاران با موسسه کفشدوزک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری خبرنگاران با موسسه کفشدوزک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید