طراحی دکوراسیون دیوارها با استفاده از سنگ های طبیعی سایر مقالات

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، بافت های طبیعی فضایی آرام بخش را وجود می آورند. سنگ طبیعی از جمله بافت های طبیعی به تعداد می رود که می توان با استفاده از ان در طراحی دکوراسیون داخلی ظاهری متفاوت به فضا ببخشیم. این دیوارهای سنگی علاوه بر اینکه فضایی صمیمی و گرم برای شما ایجاد میکند با هر سبکی از سبک کلاسیک تا سبک مدرن همخوانی دارد. برای اینکه دیواری که با سنگ طبیعی طراحی میکنیم ظاهری زیباتر و مجذوب کننده تر داشته باشد می توانیم در کنار سنگ طبیعی از پنل و کاغذ دیواری های سه بعدی که دارای طرح های سنگی می باشند و از سنگ مصنوعی استفاده کنیم

طراحی دکوراسیون دیوارها با استفاده از سنگ های طبیعی سایر مقالات

علاوه بر دیوار از سنگ طبیعی برای کفپوش زمین هم می توان استفاده کرد. افرادی که خواهان یک طراحی داخلی آرام برای خود هستند پیشنهاد می گردد که از بافت های طبیعی سنگ و چوب در کنار هم استفاده نمایند پوشش سنگی برای شما هم یک فضای لوکس و هم فضایی دلنشین و آرام را به وجود می آورد.

برای استفاده از پوشش های سنگی در بازسازی ساختمان ابتدا باید سنگی که قصد دارید از آن بهره ببرید را انتخاب کنید بعد از آن مراحل آماده سازی سطح دیواری آغاز می گردد پس از آماده شدن سطح دیوار از نوعی آستر که تقویت نماینده می باشد استفاده و پس از خشک شدن آن سنگ ها را از طریق چسب های مخصوص بر روی دیوار می چسبانند البته قبل از چسباندن سنگها میزان درز های بین سنگ ها معین می گردد. دیواری که روی آن سنگ صحبت نکنیم باید بدون رنگ و خاموش باشد زیرا اگر بر روی دیوار رنگ باشد به خوبی بر روی دیوار نمی چسبد و امکان کنده شدن آن وجود دارد.

از پوشش های سنگی برای دیوار های دکوراتیو مثل دیوار ورودی، دیوار پشت تلویزیون و دیوار شومینه استفاده کرد.

علاوه بر ایجاد طرح های سنگی بر روی دیوار می توان از دیوارهای سنگی برای جداسازی بخش های مختلف استفاده کرد. ترکیب رنگ گرم های خنثی با سنگ ظاهری دلنشین به فضای داخلی می دهد.

  • ایجاد ظاهری متفاوت

برای ایجاد فضای زیباتر و متفاوت تر می توانیم در بازسازی منزل از سنگ هایی که دارای اشکال و رنگ های متفاوت می باشند را در کنار همدیگر قرار دهیم با این کار علاوه بر ایجاد ظاهری متفاوت تر سنگ ها و رنگ های غنی را در کنار هم به نمایش خواهید گذاشت. اگر قصد دارید از سنگ طبیعی بهره ببرید می توانید از سنگ های برش خورده که در یک دیگر چفت می شوند بهره ببرید زیرا این مدل سنگهای برش خورده پس از نصب میان آنها خالی نمانده و نصب ان بسیار راحت است و از طریق چسب های مخصوص به آسانی نصب می گردد.

  • ابعاد و میزان سنگ طبیعی

سنگ های طبیعی که برای پوشش دیوار استفاده می گردد دارای ابعاد و میزان های مختلف می باشد، سنگ های برش خورده که دارای میزان کوچک تری می باشند بیشتر در طراحی داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به بودجه و سلیقه می توانیم از ابعاد مختلف سنگ و سنگ های مصنوعی بهره ببرید سنگهای مصنوعی ظاهری شبیه به سنگ طبیعی دارند.

  • بافت و رنگ های طبیعی و گرم

برای طراحی فضایی دلنشین و گرم می توانیم بافت های طبیعی مانند سنگ و چوب را در کنار هم قرار دهیم زیرا بافت طبیعی سنگ و گرمای چوب هارمونی فوق العاده بی نظیری را با یکدیگر به وجود می آورد به نام مثال می توانید در کنار دیوارهای سنگی کفپوش های چوبی یا تیرک های دکوراتیو چوبی در سقف و یا از مبلمان چوبی کنار دیوار سنگی بهره ببرید.

  • ستون های پوشش سنگ

سنگ های طبیعی انتخاب مناسبی برای افرادی که قصد دارند تنها برای ستونها از پوشش سنگی استفاده نمایند مناسب می باشد.

از پوشش سنگی میتوان تنها برای بخشی از دیوار و یا کل دیوار استفاده کرد.

برای دیوار آشپزخانه هم می توان از پوشش سنگی استفاده کرد و ظاهری زیبا و طبیعی به وجود آورد سنگ های طبیعی در کنار کابینت آشپزخانه سفید رنگ باعث می شوند که بافت سنگ ها برجسته تر دیده شوند.

سرویس های بهداشتی هم جای دیگر می باشد که می توانید در آنها از سنگ طبیعی یا سنگ مصنوعی بهره ببرید. سنگهای مصنوعی به گونه ای ساخته می شوند که ضد آب بوده و در مکانهای مرطوب دارای عمر طولانی تری می باشند گزینه دیگر هم استفاده از کاغذ دیواری های ضد آب که دارای طرح های سنگی می باشند است.

منبع: هیرادانا

به "طراحی دکوراسیون دیوارها با استفاده از سنگ های طبیعی سایر مقالات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی دکوراسیون دیوارها با استفاده از سنگ های طبیعی سایر مقالات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید