سوریان: کیفیت لیگ کشتی فرنگی بیشتر از گذشته بود، باید دو تیم ملی داشته باشیم

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، نایب رئیس فدراسیون کشتی کیفیت لیگ فرنگی سال جاری را بالاتر از لیگ سال های گذشته عنوان نمود.

سوریان: کیفیت لیگ کشتی فرنگی بیشتر از گذشته بود، باید دو تیم ملی داشته باشیم

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، حمید سوریان که از نزدیک شاهد رقابت های نیمه نهایی لیگ برتر فرنگی بود، در خصوص رقابت های لیگ سال جاری، گفت: خیلی از کشتی گیران جوان و باانگیزه در این دوره لیگ شرکت کردند و حالا مسابقات به ایستگاه آخرش رسیده و بعدازظهر امروز (16 آذر) ملاقات پایانی برگزار می گردد تا قهرمان معین گردد. روز آدینه نیز مرحله پایانی لیگ برتر آزاد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در لیگ سال جاری شاهد رقابت های نزدیکی بودیم. احساس می کنم این دوره مسابقات لیگ، از کیفیت بالاتری نسبت به سال های گذشته اش برخوردار بود. با توجه به اینکه در دو سال اخیر ما لیگ را در شرایط کرونایی برگزار کردیم قطعا در آینده کیفیت مسابقات بهتر هم می گردد.

دارنده 7 مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک با اشاره به نتایج این رشته اعلام نمود: کشتی فرنگی در سال های اخیر نتایج خوبی به دست آورده، ما در المپیک با محمدرضا گرایی طلایی شدیم و نتیجه قابل قبولی گرفتیم. در جهانی نروژ هم نتایجی که کسب شد خوب بود و امیدوار هستیم این فرایند ادامه داشته و به زودی در هر دو رشته آزاد و فرنگی روی سکوی اولی جهان قرار بگیریم.

سوریان در خصوص برنامه فدراسیون کشتی برای حضور در جهانی 2022 و بازی های آسیایی که در فاصله بسیار کم با هم برگزار می گردد، گفت: این شرایط برای تمام کشورها هست و با توجه به فاصله کم دو رقابت می بایست تدبیری اندیشیده گردد که ما دو تیم ساخته و پرداخته برای هر دو رقابت داشته باشیم چون هم جهانی و هم بازی های آسیایی برای ما حائز اهمیت هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سوریان: کیفیت لیگ کشتی فرنگی بیشتر از گذشته بود، باید دو تیم ملی داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریان: کیفیت لیگ کشتی فرنگی بیشتر از گذشته بود، باید دو تیم ملی داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید