راه اندازی وب سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، راه اندازی وب سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید صورت گرفت.

راه اندازی وب سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید

علیرضا عسکری چاوردی گفت: در حال حاضر با راه اندازی این وب سایت دسترسی آسان و جامع به اطلاعات، جزئیات و برگزاری رویدادها در این سایت دنیای برای عموم مردم و علاقمندان فراهم شده است.

وی اضافه نمود: این وب سایت شامل بخش های متنوعی از جمله درباره تخت جمشید، آثار هخامنشی، پایگاه دانش، گردشگری و پایگاه تخت جمشید است که هر کدام ب ه صورت تفصیلی این مجموعه تاریخی را معرفی می نماید.

مدیر مجموعه میراث دنیای تخت جمشید ادامه داد: از امکانات منحصر بفرد وب سایت مجموعه میراث دنیای تخت جمشید میتوان به تور مجازی سه بعدی، پخش زنده تخت جمشید، گالری تصاویر غنی و بخش های اطلاعات مفید گردشگری شامل اطلاعات بازدید، اقامتگاه ها، رستوران ها و مسیرهای دسترسی اشاره نمود که این امکانات به بازدید کنندگان یاری می نماید تا پیش از سفر خود، مجموعه میراث دنیای تخت جمشید را به طور کامل بشناسند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

عسکری چاوردی گفت: هدف از قرار دادن پخش زنده تخت جمشید در این وب سایت، نشان دادن تصویری زنده و دقیق از تخت جمشید به عنوان مهمترین میراث دنیای ایران و یکی از شاهکارهای معماری دنیا باستان برای عموم علاقمندان است.

وی گفت: وب سایت مجموعه میراث دنیای تخت جمشید به آدرس https://www.Persepolis.ir به عنوان پایگاه دانش این مجموعه دنیای عمل می نماید و با بخش هایی چون مقاله ها، کتاب ها، نشریات و ویدئوها اطلاعات بسیار خوبی از آخرین منابع منتشر شده در مورد مجموعه میراث دنیای تخت جمشید را در اختیار پژوهشگران و علاقمندان قرار داده و به عنوان یک منبع اطلاعاتی معتبر در حوزه تخت جمشید و هخامنشیان ایفای نقش می نماید.

مدیر مجموعه میراث دنیای تخت جمشید با بیان اینکه کاربران و مخاطبان این وب سایت می توانند به طور مرتب از آخرین اخبار، رویدادها، ساعات بازدید، برنامه نور و صدا و اطلاعات مربوط به تخت جمشید آگاه شوند و در جریان آخرین تحولات و برنامه های مرتبط با این اثر ارزشمند قرار گیرند، گفت: این وب سایت امکان ارتباط مستقیم با مدیریت پایگاه و کارشناسان مربوطه را نیز فراهم نموده است و به وسیله شماره تلفن گویای 02191011425 دسترسی به اطلاعات گردشگری و سایر امکانات فراهم شده و وب سایت پایگاه میراث دنیای به طور مستمر در حال بروزرسانی و توسعه است تا تجربه بازدید از تخت جمشید را برای همگان مفید و مجذوب کننده تر سازد.

عسکری چاوردی اضافه نمود: بعلاوه در بخش پیشنهادات گردشگران می توانند نظرات پیشنهادی خود را برای ارتقاء خدمات ارائه کنند و از سویی دیگر ارائه طرح های تحقیقاتی برای پژوهشگرانی که قصد تحقیق و پژوهش در مورد تخت جمشید دارند، در این وب سایت فراهم شده است.

منبع: همگردی

به "راه اندازی وب سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی وب سایت مجموعه میراث جهانی تخت جمشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید