تردید میلان نسبت به تمدید قرارداد زلاتان

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، ادامه حضور مهاجم سوئدی روسونری در تیم فوتبال میلان در هاله ای از ابهام است.

تردید میلان نسبت به تمدید قرارداد زلاتان

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، زلاتان ابراهیموویچ که قرارداد فعلی اش با باشگاه میلان تا خاتمه فصل جاری اعتبار دارد، ادامه حضورش در جمع روسونری برای فصل آینده در هاله ای از ابهام است. به نظر می رسد مدیران باشگاه میلان نسبت به شرایط جسمانی ستاره سوئدی خود برای ادامه کار دچار تردیدهایی هستند، این در حالی است که او این فصل مصدومیت های داشته است.

بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت؛ تصمیم برای تمدید قرارداد زلاتان 40 ساله بسته به میز مذاکره ندارد، بلکه بسته به شرایط جسمانی این مهاجم گلزن دارد. طبق این گزارش؛ در صورتی که ایبرا در ادامه فصل به لحاظ فیزیکی و انگیزشی در شرایط خوبی باشد، میلان به طور اتوماتیک قرارداد او را تمدید خواهد نمود، در غیر اینصورت راستا طرفین در خاتمه فصل از هم جدا خواهد شد.

ایبرا که در تساوی بدون گل اخیر میلان مقابل یوونتوس از ناحیه تاندون آشیل دچار مصدومیت شد، انتظار می رود به بازی هفته آینده با اینتر در دربی دلامادونینا برسد. مهاجم پیشین تیم های یوونتوس، اینتر، بارسلونا، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد که در سال 2018 از لس آنجلس گلکسی به میلان بازگشت، در این مدت در 66 بازی 36 گل برای روسونری به ثمر رسانده است.

او در فصل جاری هم آمار هشت گل زده و دو پاس گل را از خود در 19 بازی برجای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تردید میلان نسبت به تمدید قرارداد زلاتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردید میلان نسبت به تمدید قرارداد زلاتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید