خبرنگاران 97 درصد کارت های ملی متقاضیان در نقده تحویل داده شد

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، ارومیه- خبرنگاران- فرماندار نقده گفت: از ابتدای سال جاری سه هزار 879 کارت ملی تحویل متقاضیان داده شده است که این آمار 97 درصد تقاضاهای کارت ملی را در این شهرستان تشکیل می دهد.

خبرنگاران 97 درصد کارت های ملی متقاضیان در نقده تحویل داده شد

منوچهر شاکر روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ تالار پذیرایی اضافه کرد: تعداد ثبت نام نمایندگان کارت ملی هوشمند در 9 ماهه اول امسال سه هزار 980 مورد بود.

وی ادامه داد: متقاضیان به منظور بهره مندی از مزایای خدمات غیرحضوری و دولت الکترونیک، بخصوص باتوجه به در پیش بودن انتخابات 1400، برای ثبت نام کارت ملی هوشمند خود در اسرع وقت اقدام نمایند.

فرماندار نقده گفت: مسوولان مربوط نیز نسبت به این مسئله باید اهتمام ویژه ای داشته باشند و کارت ملی متقاضیان را در اسرع وقت تحویل آنها دهند.

شاکر، با اشاره به اینکه مهلت ثبت ولادت در ثبت احوال 15 روز و وفات 10 روز است، گفت: تعداد ولادت ها در سطح شهرستان در امسال هزار و 449 مورد و تعداد فوت شدگان نیز 715 مورد بود.

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، نقده با 127 هزار نفر جمعیت در فاصله 80 کیلومتری جنوب شرقی شهر ارومیه واقع شده است.

این شهرستان دارای 95 روستا است که 77 روستای آن بالای 20 خانوار و 18 روستا آن نیز زیر 20 خانوار است؛ هزار و 193 خانوار با جمعیتی بالغ بر 36 هزار و 56 نفر در این روستاها زندگی می نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 97 درصد کارت های ملی متقاضیان در نقده تحویل داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 97 درصد کارت های ملی متقاضیان در نقده تحویل داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید