تبریک زودهنگام نخست وزیر فیجی به بایدن

به گزارش وبلاگ تالار پذیرایی، نخست وزیر فیجی در حالی که هنوز نتایج قطعی و نهایی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نشده؛ به جو بایدن نامزد دموکرات ها، در حساب کاربری خود در توئیتر تبریک گفت و خواستار بازگشت ایالات متحده به پیمان اقلیمی پاریس شد.

تبریک زودهنگام نخست وزیر فیجی به بایدن

فرانک باینیماراما (Frank Bainimarama) نخست وزیر فیجی سه روز پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا در حالیکه نتایج قطعی این انتخابات اعلام نشده، در حساب کاربری خود در توئیتر به جو بایدن، نامزد حزب دموکرات تبریک گفت و خواستار بازگشت ایالات متحده به پیمان اقلیمی پاریس شد.

نخست وزیر فیجی اضافه نمود: ما یک سیاره (کره زمین) داریم که باید آن را با یکدیگر از شرایط وخیم آب و هوایی نجات دهیم و یک اقتصاد جهانی داریم که باید از عواقب ناشی از شیوع ویروس کرونا، بهتر از قبل دوباره آن را با یکدیگر بسازیم؛ اکنون بیش از هر زمان دیگری به چندجانبه گرایی ایالات متحده نیاز داریم.

پس از خروج رسمی دولت ترامپ از توافق اقلیمی پاریس در روز چهارشنبه (14 آبان ، 4 نوامبر) جو بایدن نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که در صورت پیروزی در اولین روز از دوره ریاست جمهوری خود (20 ژانویه 2021) آمریکا به پیمان اقلیمی پاریس دوباره ملحق می شود.

بایدن در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ترامپ رسما از توافق آب و هوایی پاریس خارج شد؛ من دقیقا 77 روز دیگر به آن دوباره ملحق می شوم.

پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا سوم نوامبر- 13 آبان ماه - برگزار گشت و بر اساس آخرین گزارش شبکه خبری فاکس نیوز نزدیک به دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی آمریکا، بایدن تا به امروز 264 رای الکترال و ترامپ 214 رای الکترال را به دست آورده اند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "تبریک زودهنگام نخست وزیر فیجی به بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک زودهنگام نخست وزیر فیجی به بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید